Nettrafikk søker CRO-spesialist

Nettrafikk-teamet søker teknisk SEO-spesialist

Er du en kreativ, analytisk og nysgjerrig sjel, som brenner for systematisk testing og optimalisering av nettsider? Med en stadig økende kundegruppe og et økt behov for kompetanse innen konverteringsoptimalisering, søker vi nå en CRO-spesialist til Nettrafikk. Hos oss vil du få muligheten til å utfolde deg kreativt og utforme strategier som vil bidra til å nå kundenes målsetninger.


VI SØKER DEG SOM: 

  • Har erfaring innen konverteringsoptimalisering og A/B-testing
  • Ikke er redd for å utfordre kundene gjennom testing
  • Kan bidra til å videreutvikle brukeropplevelsen til våre kunders nettsider
  • Kan benytte deg av analyseverktøy som Google Tag Manager, Google Analytics, Hotjar, og/eller lignende verktøy
  • Er proaktiv i form av å være nysgjerrig på kundens vegne og stadig se etter nye løsninger som kan testes og implementeres
  • Har gode kommunikasjonsegenskaper ved å delta aktivt i workshops, kundemøter og kundedialog
  • Ha god forretningsforståelse og evnen til å sette deg inn i kundens marked og målgruppe
  • Du har god gjennomføringsevne og liker å jobbe målbevisst
  • Du trives med å samarbeide, samt bidra til å spille hverandre gode

Nettrafikk har et av de mest kompetente SEO-miljøene i Norge og har vokst kraftig de siste årene. Som CRO-spesialist i Nettrafikk vil du kunne jobbe med noen av Norges største merkevarer, som OneCall, GodtLevert, Sbanken, KID, Komplett Bank, Peppes Pizza, Fargerike og Fabel. 


OM NETTRAFIKK: 

Nettrafikk ble etablert i 2012 og er i dag en del av Mood-gruppen, med mediebyrået Mood Communication og sosiale medier-byrået Smood Social som søsterselskaper. Nettrafikk alene omsatte for 65 millioner i 2019.


Mood/Nettrafikk

Nettrafikk er Google Partner

Mood, med Nettrafikk som den digitale avdelingen, ble kåret til årets byrå i 2018 og i 2019. Prisen er et resultat av ønsket om å alltid gjøre ting bedre. Hos oss settes det av tid til egenutvikling, og vi streber etter å gjøre det lille ekstra som gir oss forsprang på konkurrentene. 

Nettrafikk holder til på Grünerløkka, rett ved siden av Akerselven i Nedre gate 5. Her er det høyt under taket i vårt kontorfellesskap med Mood Communication og Smood. Mathallen og restauranter ligger bekvemmelig til når noe skal markeres. 


VI TILBYR:

  • Et svært hyggelig og kompetent SEO-miljø
  • En sentralt plassert arbeidsplass i flotte lokaler
  • En sentral rolle i temaet hvor du vil bidra til å styrke Nettrafikk sin leveranse innen konverteringsoptimalisering for våre kunder
  • Hyggelige kunder som setter pris på proaktive spesialister som ikke er redde for å teste nye løsninger
  • 20 % av arbeidshverdagen er satt av til faglig– og selskapsutvikling 
  • Et godt sosialt arbeidsmiljø hvor man kan glede seg til å dra på jobb
  • Frihet under ansvar
  • Veldig god kantine i tillegg til eget kjøkken
  • Konkurransedyktige lønnsbetingelser
  • Og siden du kommer til å jobbe mye foran en skjerm – en ergonomisk stol og hev-senk pult
  • Trives med å jobbe selvstendig og løsningsorientert

ER DU PERSONEN VI LETER ETTER?

Ja, da sender du inn din søknad til sg@nettrafikk.no. Ta også gjerne kontakt med Slavisa Gacic på 928 45 285 eller Lasse Torstenson på 918 41 435.

Vi vil ta kontakt med alle aktuelle kandidater fortløpende, og setter opp intervjuer på tidspunkter som passer deg.

Og om du ønsker å forberede deg. Her er 10 spørsmål vi kan finne på å stille deg i et intervju:

  1. Hvordan tilpasser du arbeidet ditt etter en kundes målgruppe?
  2. Hvordan vet du hvor lang tidsperiode du skal sette for en A/B-test?
  3. Hvordan går du frem for å avdekke hvilke hypoteser du ønsker å teste først og hvordan prioriterer du disse?
  4. Hvor mange tester kan du kjøre i løpet av en måned?
  5. Hvordan optimalisere et nettsted for bruk på mobil?
  6. Hvilke tester har du tidligere kjørt som har gitt overraskende resultater?
  7. Hvordan ivaretar du best mulig brukeropplevelse på en spesifikk nettside?
  8. Hvordan kan en SEO-spesialist og en CRO-spesialist jobbe sammen for å skape best mulig effekt for en kunde?
  9. Hvordan avgjør du når du skal avslutte en test og hvordan tyder du resultatene av testen?
  10. Beskriv rollene til kvalitativ og kvantitative data i en optimaliseringsprosess

Send inn søknad her

Var denne artikkelen nyttig?
Kontakt oss
Nettrafikk AS
Nedre gate 5, 0551 Oslo
post@nettrafikk.no
Tlf: +47 21 39 94 11
Ring oss
Send en e-post