Google Analytics 4
Google Analytics er et av våre viktigste verktøy for å analysere og forstå brukerne av et nettsted og kunne optimalisere…
Google Analytics er et av våre viktigste verktøy for å analysere og forstå brukerne av et nettsted og kunne optimalisere…
Responsive annonser for displaynettverket hjelper deg med å tilpasse dine annonser til en stadig mer variert kombinasjon av innholdstyper og…
At det går fortest mulig fra noen klikker på en annonse til nettsiden vises er en nøkkelfaktor for å ha…
I august utvidet Google Ads (tidligere Google AdWords) igjen tekstannonsene sine slik at det blir flere tegn. Du får nå…
Hurtignavigasjon: Google Ads Google Marketing Platform Google Ad Manager Google Adwords ble lansert for snart 18 år siden og har…
Optimalisering i Google AdWords kan være forvirrende, selv for en digital markedsfører. Men gode optimaliseringsmetoder er helt avgjørende for å…
Google forbedrer stadig annonseformatene for å imøtekomme behovet til både søker og avsender. Nå er oppdateringen for mobilannonsene endelig tilgjengelig…
Quality Score eller kvalitetspoeng som det heter på norsk, er en av de viktigste variablene å følge med på i…
Hvor i verden dukker annonser i Google opp, og for hvem? Og hvilke muligheter finnes for å styre dette? Dette og mer…
Google AdWords gjør stadig nye endringer I 2013 gjennomførte Google over 1000 endringer, og også i år har det skjedd…