Google Analytics 4
Google Analytics er et av våre viktigste verktøy for å analysere og forstå brukerne av et nettsted og kunne optimalisere…
Google Analytics er et av våre viktigste verktøy for å analysere og forstå brukerne av et nettsted og kunne optimalisere…
Coronakrisen har for mange ført med seg en ny og uvant hverdag. Flere har mistet jobben og hjemmet er ikke…
I august utvidet Google Ads (tidligere Google AdWords) igjen tekstannonsene sine slik at det blir flere tegn. Du får nå…
Googles nye brukergrensesnitt ”The new AdWords experience”, har nå vært tilgjengelig for alle en stund og terskelen for å ta…
Optimalisering i Google AdWords kan være forvirrende, selv for en digital markedsfører. Men gode optimaliseringsmetoder er helt avgjørende for å…
Google forbedrer stadig annonseformatene for å imøtekomme behovet til både søker og avsender. Nå er oppdateringen for mobilannonsene endelig tilgjengelig…
Tidligere denne uken kunne man på den offisielle Google-bloggen lese at YouTube er midt i en større utviklingsprosess. Dette innebærer…
Fokuset var rettet fremover på årets Gulltaggen-konferanse, som gikk av stabelen på Folketeateret i Oslo 27. april. Med tittelen Marketings…
Hvor i verden dukker annonser i Google opp, og for hvem? Og hvilke muligheter finnes for å styre dette? Dette og mer…
Du har helt sikkert hørt om organisk og betalt søk, og at de hver for seg fungerer fantastisk godt for…