Hopp til innholdet

AI-kurs

Kunstig intelligens (AI) er et felt i rask utvikling som stadig blir en større del av hverdagen vår. Gjennom vårt AI-kurs kan bedriften din lære mer om hva kunstig intelligens er, hvordan teknologien utvikles og på hvilke måter den bør utnyttes.

Introduksjon til kunstig intelligens

Kunstig intelligens er kort fortalt digitale systemer som utfører ulike oppgaver som vanligvis krever menneskelig intelligens. Det kan for eksempel være problemløsning, læring, talegjenkjenning og planlegging.

Denne nye teknologien har kommet for å bli, og er en game-changer for bedrifter i dag. Spørsmålet er ikke lenger om kunstig intelligens kommer til å endre bedriften, men når og hvordan. Å lære mer om AI er derfor en investering i fremtiden.

Jo før man tar i bruk AI, desto bedre. Kunstig intelligens endrer måten vi jobber på og gir et konkurransefortrinn til bedrifter som vet å utnytte teknologien. AI kan blant annet bidra med:

• Økt effektivitet og produktivitet
• Avansert dataanalyse
• Kreativitet og innovasjon

Men selv om kunstig intelligens byr på mange muligheter, er det også viktig å være klar over utfordringene som følger med. For å lykkes med AI er det avgjørende å bruke teknologien på en smart og gjennomtenkt måte.

Skreddersydd kurs i AI – Nettrafikk

Skreddersydd kurs i AI

Vårt AI-kurs passer for bedrifter i alle bransjer. Enten dere er nybegynnere eller allerede har erfaring med AI, tilpasser vi kurset etter ønske og behov.

Gjennom AI-kurset kan dere blant annet forvente å få svar på:

Hva er AI?

Hvordan har AI-reisen vært?

Hva er fordelene og ulempene med AI?

Hvordan bruke AI i markedsføring?

Hvordan ser fremtiden ut for AI?

Møt vår AI-ekspert – Nettrafikk

Møt vår AI-ekspert

Slavisa Gacic er grunnlegger av Nettrafikk og en dyktig foredragsholder innen SEO, data, analyse, GA4 og AI. Han har lang erfaring i bransjen og fulgt utviklingen av kunstig intelligens i mange år. Nå hjelper han bedrifter med å utnytte og implementere teknologien både i arbeidshverdagen og i digitale markedsføringsstrategier.