Hopp til innholdet

Nyheter

Hold deg oppdatert på siste nytt innen SEO, betalt søk og digital synlighet, samt hva som skjer hos oss i Nettrafikk. Vi deler også våre beste tips og råd innen digital markedsføring.

Podcast: Google og AI

Google er kjent som en av de ledende teknologi selskapene i verden, og de har tatt en ledende rolle når det gjelder å ta i bruk kunstig intelligens (AI) for ...

Kom i gang med Google Analytics 4 – Nettrafikk

Kom i gang med Google Analytics 4

Har du enda ikke satt opp Google Analytics 4? Stafettpinnen farer snart videre fra Universal Analytics til GA4, men mange opplever det som forvirrende og va ...

Ansatte i Nettrafikk – Nettrafikk

Er du vår nye SEO-spesialist og innholdsprodusent?

Har du erfaring innen SEO og innholdsproduksjon, og ønsker å bli en del av et stort team med høy kompetanse innen SEO og digital markedsføring? Nettrafikk h ...

Ansatte i Nettrafikk – Nettrafikk

Er du vår nye senior SEO-spesialist?

Har du erfaring med SEO og ønsker å bli en del av et stort team med høy kompetanse innen SEO og digital markedsføring? Nettrafikk har et av de mest kompeten ...

Google-optimalisering – Nettrafikk

Google-optimalisering

Google har nærmest en monopol-posisjon på søk, og søkemotoroptimalisering betyr derfor ofte i praksis det samme som Google-optimalisering. Se hvordan du opt ...

Google Ads – Nettrafikk

Google Ads

Google Ads er kanskje den mest lønnsomme annonsekanalen på nett. Les mer om hvorfor annonsering med denne kanalen er så genial.

Annonsere på Google – Nettrafikk

Annonsere på Google

Å annonsere på Google betyr at de kundene du ser etter også leter etter deg. Det er en ordning alle tjener på – du blir sett i samme øyeblikk som brukerne s ...

Synergi SEO og betalt søk – Nettrafikk

Synergi SEO og betalt søk

Du har helt sikkert hørt om organisk og betalt søk, og at de hver for seg fungerer fantastisk godt for å drive relevant trafikk til nettsiden som konvertere ...

Google Tag Manager – Nettrafikk

Google Tag Manager

Google Tag Manager er et mye brukt og et svært verdifullt verktøy for enhver bedrift. Men hva er det egentlig, og hvorfor bør du sørge for å få det på plass ...